ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

12/01/2010

>Κάνναβη, μια μαρτυρία …

Filed under: ΑΡΘΡΑ, ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ, ΚΑΝΝΑΒΗ — ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ @ 14:02

>Ήμουν τακτικός χρήστης κάνναβης για 7 χρόνια. Είχα περάσει και την φάση του δοκιμάζω, την φάση του είναι μαγκιά, την φάση φιλοσοφία ζωής και την φάση καταρρέω. Ποτέ δεν έχω κάνει κάτι άλλο εκτός από κάνναβη αλλά γι αυτή μπορώ να μιλήσω.
Κάνει κακό η συστηματική χρήση. Και στο σώμα και στο μυαλό. Περισσότερο στο μυαλό. Σου χαλάει την ισορροπίασ τη ζωή σου, σε μπερδεύει και σε αποπροσανατολίζει. Ανάλογα τον άνθρωπο και σε διαφορετικό βαθμό.
Το σταμάτησα. Όχι επειδή το θεωρούσα κακό. Ούτε τώρα το θεωρώ. Είναι κάτι που μπορείς να κάνεις που και που για χαλάρωση ή για πλάκα. Όμως η συστηματική χρήση βλάπτει πάρα πολύ. Το σταμάτησα για ένα πολύ απλό λόγο. Δεν είχε πια πλάκα. Δεν με έκανε χαρούμενο, δεν μου έδινε την έμπνευση που μου έδινε. Αντίθετα με μαύριζε και με έκανε αντιπαραγωγικό άνθρωπο.
Από τότε που το έκοψα η ζωή μου άλλαξε προς το καλύτερο όσο δεν φαντάζεστε. Ενέργεια, όνειρα, πάθος. Γύρισαν πίσω και είχα την δύναμη να ενεργήσω. Όπως είπα και πριν άλλοι άνθρωποι μπορεί να κάνουν χρήση και να λειτουργούν καλά ταυτοχρόνως.
Όμως έχω να πω ότι οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι κάνουν χρήση και σας διαβεβαιώνω ότι και οι ίδιοι παραδέχονται ότι του έχει βλάψει και τους βλάπτει. Καμιά φορά και ανεπανόρθωτα.
Οπότε θα πρότεινα στους χρήστες να προβληματίζονται λίγο παραπάνω, στους μη-χρήστες να είναι πιο ανοιχτόμυαλοι, και σε αυτούς που το έκοψαν όπως εγώ να μην ξεχνάνε πόσο ωραίες στιγμές έζησαν με αυτό και πως αν είχαν μέτρο θα μπορούσαν ακόμα να το απολαμβάνουν που και που.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

